Batchen

Wil je weten hoe je ECHT tijd kan besparen in je business of privé? ⁣

Door het BATCHEN van taken! 👏🏼⁣

Ik zweer erbij. Als je niet weet wat dat is: het batchen van taken is het samenvoegen van soortgelijke taken (of dezelfde taken) en die dan vervolgens in blokken inplannen in je agenda. Gegarandeerd tijdwinst! ⁣

Door soortgelijke taken samen te voegen hoef je niet elke keer op te starten of af te sluiten. Tenslotte zit je in de stof en is de uitvoering van je taken dus sneller met meer focus.⁣

Dat klinkt mij in ieder geval als muziek in de oren.

Hieronder een aantal taken die je bijvoorbeeld zou kunnen batchen:⁣

⚡️ Administratie ⁣
⚡️ Marketing⁣
⚡️ Sales ⁣
⚡️ Social Media⁣
⚡️ Content creatie ⁣
⚡️ Werken voor klanten ⁣

Vervolgens plan je die ‘blokken’ in je agenda wanneer je het wilt gaan doen. Hoe simpel? Bijvoorbeeld elke maandagochtend sales of marketing.⁣

Privé zou je ook heel veel dingen kunnen batchen waardoor je o.a. kleine taken of huishoudelijke klusjes sneller kan afmaken!⁣

Dus aan jullie de vraag: batchen jullie al of niet? Zo niet, wanneer ga je beginnen? 🕗

Write a comment