Hoi ik ben Jessica van Bergeijk,

Al ruim 20 jaar ondersteun ik bedrijven en ondernemers met veel plezier. Jarenlang heb ik dat gedaan als directiesecretaresse en officemanager in vaste dienst. In 2011 heb ik de overstap gemaakt naar het zelfstandig ondernemerschap zodat ik zelf kan kiezen met wie, waar en wanneer ik werk. Zo blijft het werken voor mij een feestje. En hierdoor kan ik mijn werk goed combineren met mijn privéleven.

Voor de ene klant ben ik een Virtueel Assistent voor de ander een online officemanager. Welke titel het ook heeft; ik voel me als een vis in het water zolang ik maar bezig kan zijn met het organiseren en problemen oplossen op secretarieel vlak. Ik vind het heerlijk om in de chaos weer structuur aan te brengen, rust te creëren in het hoofd. Ik ben echt een “niet lullen maar poetsen” dame. Doordat jij als ondernemer van alles tegelijk doet, kan je het overzicht en je focus kwijtraken. Hierdoor is het soms onmogelijk om wat voor project dan ook met succes af te ronden.

Bij mij ben je geen nummer: ik geloof in uitgebreide, persoonlijke aandacht. Ik wil je goed leren kennen, zodat ik mijn diensten naadloos kan integreren in jouw bedrijfsvoering en kan zorgen voor optimale ondersteuning. Deze persoonlijke aanpak maakt dat ik snel kan inspelen op veranderingen en altijd maatwerk blijf leveren.

Dankzij mijn jarenlange ervaring ben ik breed inzetbaar en kan ik je deskundig advies geven. Of het nu gaat om virtuele assistentie, secretariële ondersteuning, marketingondersteuning of project support:

Doordat ik zelf een onderneming heb, ken ik de uitdagingen van het ondernemerschap. Zo kan ik mijn eigen ervaringen gebruiken in het ondersteunen van mijn klanten.